ETT LIV UTAN DIG, VILL JAG INTE LEVA.

vad heter man om man aldrig blir klar i tid???
Jo wis 9
Asså min klass failear HÅÅRT!
Vi gör ingeting på hela året, vi säger imorgon så gör jag det, men imorgon blir till nästa vecka, nästa månad till och med nästa termin.
Nu när man ska kämpa hårt den sista veckan så är alla stressade och bara pluggar på den sista veckan.
förra terminen så gav jag min mentor minst 12 uppsatser sista dagen, mm lyckad!
Men idag har jag gjort klart 3 stycken, i¨m so happy....
Mitt mål är att göra klar 8-10 stycken den här veckan.
Jag har ungiför 20-25 till min mentor och sen har jag andra grejer till andra lärare, skiiiit jobbigt.
Ska HÖJA MIG!

TÄNKER INTE GE UPP NÄR JAG ÄR SÅ NÄRA.
KÄMPA BARA PÅ!
JAG SKA SKRIVA 25 PÅ ALLT JAG SER SÅ ATT JAG KÄMPAR PÅ, ASSÅ JAG MÅSTE HÖJA MIG MED 25 POÄNG SÅ ATT JAG KOMMER IN I MIN SKOLA......

OM JAG INTE HÖJER MIG SÅ HAR JAG BESTÄMT MIG SÅ FÅR JAG INTE ÅKA TILL LONDON, OCH NI VET VAD DET BETYDER?
WITHOU LONDON, WITHOU HAPPENEES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0