är skolan rolig ?

Tja jag kom precis hem... Så jag har inte kunnat blogga något idag:/
Ja jag var i skolan idag, men idag så var vår klass extra störda och vi hade det skit roligt.. Vi skojade runt hela tiden så skol dan gick ganska fort utan att jag märkte det.. Så går det till när man har det roligt... Snacka om att jag har bästa gruppen i trädslöjd alla är roliga och vi skojar alltid runt i den lektionen men vi har fått en ny i vår grupp och han är sååååå j*vla dryg och skämtar aldrig eller skrattar aldrig.. Jag tycker synd om Emily hon har typ den skumaste gruppen i slöjd. hahahhaha fett synd :P
JA och vi fick missa en lektion idag det var den sista lektionen. Vår lärare låter aldrig oss miss en minut av vår skoltid, men idag vad han minsan snäll. Ja det var så jag hade det i skolan idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0