How could this happen to me

Tja Emily har inte kunnat skriva något idag för hon var ute igår med jessica och festade och sen åkte hon in till stan med hennes syster...
ja det var därför hon har inte skrivit något...

Ja vad har jag gjort idag, inget spc.. skulle träffa en tjej kompis men hon hörde inte av sig det var också tur för jag orkar verkligen inte åka buss och sen passa alla tider bussen åker... så skönt att jag slpper det. Ja jag har inte gjort mycket men jag läste nån random bok och åt precis klart min kebab--- mmmhm kebab <3
♥  och jag drack cola... jag ska visa er en grym grej som jag kom på.. men jag måste ladda upp bilderna och jag kan inte hitta sladde tyvär :/
Men jag kommer bjuda er på en bild på mig och min hund som vi sålde. För vi köpte den i fel tidpunkt.. alla jobbade och pluggade och det var en valp man kunde inte lämna honom i 3 min innan han började gråta eller han fällde aldrig några tårar men han var ledsen och lät ledsen.. men jag har bestämt när min morsa går i pension så ska jag köpa en hund men ingen jack russell som vi hade.. jag ska köpa en lite och gosig hund som inte vill gå långa strecka.. SAKNAR HONOM :/ blir ledsen varje gång jag tänker på vår tider tillsammans ♥...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0