i keep on telling myself it'll be okay...

Hej på er! Förlåt för att jag inte skrev igår, eller iförrgår...men jag har varit lite upptagen, plus att jag inte använt min egna data. Men min dator funkar iallafall nu!! Så det är ju ett fett stort plus. Igår hade jag skola, var på bibblan (som ni vet) med mirna, sen åkte jag hem och käkade middag. Skulle svulla med jess men hon drog med mig på partyyyyyyyy. Kom hem nån gång och somnade efter att ha läst i min bok. Idag var jag hela dagen i sthlm, shoppade bara en tröja haha. Kom hem vid sex, och har inte gjort så mycket sen dess. Fick panik över en grej, men har lugnat ner mig LITE...är fortfarande lite panik-attackerad (är det ens ett ord?)

Mirna vill träffa mig nu på kvällen, men jag är för trött och schleteeen för att åka till hovsjö, vill stanna här. Jess vill att vi ska svulla idag för vi har en massa grejer över från igår, så det blir nog det. Vi stannar alltså kvar här för att jag inte orkar gå nånstans, fast jag tror inte mirna vill komma ända hit? Till min källare...hahahaha. Ayah, ha en fin kväll!

I love you mir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0