ja herregud.

Hej käääääära ni!

Har inte så mycket att säga faktiskt, är bara sjuuuukt trött, ska bli så himla skönt med en RIKTIG sovmorgon imorgon, vi har ingen musik då! :D annars då? Jag kom nyss hem från skolan ungefär, hade det rätt så jävla kul idag... Jag och Jessica är verkligen som två skolflickor och Mirna lyckades skämma ut sig själv inför LB, way to go ju :) men it's all goooood... Det är bara så jäkla varmt ute att man bara vill slänga av sig alla kläder och typ, dansa? eller nåt, men jag har kontroll över mig själv hehe. Jag hade några planer idag, men jag är verkligen för trött för att göra något, hade tänkt lägga mig i min sköna säng och sova, lyssna på musik, det är det enda jag orkar med idag, har ont ont ont i magen, gissa varför. Men iallafall, ska ta foto på "dagens" om jag hinner senare, så vi hörs latero dårå, pusspåer gulluuuungar!

Och juste, jag tror inte jag kommer uppdatera speciellt mycket nu inom de nästa veckorna, för min data är sönder (I'm so smart) och jag är knappt inne på "familjedatan" men det kommer kanske en gång om dagen, min egna blogg blir ju själv lidande också. Så vi får se hur det blir... Linus ska komma och fixa den tror jag iallafall. Ayah, enough bitching from me, nu ska jag hoppa in i sängen, ska bli så jäääävla skönt. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0