let's go crazy, forget what we did.

You are so prettttty.


...and so am I!! Hahaha, CP bild.


I tumba centralen (kommer inte ihåg hur vi hamnade där) <3


Jag ser handikappad ut och mirna ser ut som en alkis :D


Skuggorrrrrr


Pose it baby, yeah work it, smile!


Inga kommentarer.............


Jag har världens finaste min på denna bild, AHAHA NOOOOOOOOT.


Ännu en gång, jag kör på heta styles här, inget posande för mig. Work those fingers baby


I look like an emo medan hon ser föööör glad ut...


Vad fan gör hon??? Fick hon syn på LB eller, ahahahaah! Själv ser jag ledsen ut


Yeah, stick my finger in my eye, grrrrr & ännu en gång ser mirna full ut


Vi ser ut som retaaaaaaaaards, vi borde heta www.retards.blogg.se istället...


What's wrong with us?


Man kan ju seriöst inte bli mer störda än vad vi är, och detta är ändå de mer NORMALA bilderna på oss...jag funderar på om jag verkligen ska ge ut the hardcore shit, det barnförbjudna? Kanske kanske...men man kan ju lätt komma överens om att det är nåt fel på vårat hjärnkontor heheheh...

Men jag ÄLSKAR dig iallafall, SÅ HÄÄÄR mycket. Tacka gud att vi började i samma klass för annars skulle inte du vara ett lika stort retard. Eller jo det skulle du.

Pjusssss

Kommentarer
Postat av: foottwin

hahha en av bilderna är det min han nästa i emilys öga

2009-08-24 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0