SOVA UT

Tja... 
igår så skulle jag blogga när jag skulle komma hem, men jag kunde inte för jag tittade på tv och sen somnade jag framför tven sen kom jag på mig själv att jag sov så jag stängde av tven och sov på stora soffan, jag sov där säkert i 5 timmar så min mamma väcka mig men jag sov så djupt så hon fick skrika för att väcka mig.. Men annars brukar jag höra var enda minsta ord i huset men igår sov jag som en stock. Ja så jag sov i min säng och vaknade runt åtta, jag har typ sovit i 14 timmar... Fyfan vad skönt att sova ut, som jag inte har gjort på 2 hela veckor :/

Men men jag ska ner och göra mina läxor (?) och sen får vi se om jag hittar på något roligt att göra, jag ska inte vara hemma hela dan.. DET ÄR JU LÖRDAG HALLÅ..

XOXO M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0