NEEJ SKOLA IMORGON!!!

Imorn är det skola(NEEJ). vi har hemläxa som jag har gjort klart men har inte rättat den. Måste i alla fall göra det innan jag ger in den till min lärare. Jag har kläd ångest och sko ångest.. Vad ska jag ha på mig? Jag måste veta annars kommer jag inte sova på hela natten eller morgonen :P jag vet bara att jag ska ha på mig jeans men vad för tröja? vilka skor? låga eller hög klackade? vet inte kommer bli galen snart.... Aja måste sova nu (men tror inte att jag kommer kunna sova). För jag kommer bara tänka och tänka på vad jag ska ha på mig,det gör mig galen.Jag kommer säkert ge upp imon på morgonen och kommer gå dit med mjukisar. Jag hade aldrig detta problem för ett halv år sen, det är något nytt. Jag har alltid tänkt ``varför ska man vara snygg för att gå till skolan``, det är typ bara 480 pers i skolan och alla har sett mig i mjukisar så varför klä upp mig ? bra fråga men jag vet faktiskt inte :/ önska att jag viste vad svaret var. Om någon säger för att det fins killar i skolan så skulle jag inte hålla med för det fins inga snygga killar i vår skola:( shuk shuk. Jag tror också att i år kommer jag vara extra någa med att välja kläder för vi nior kommer typ vara förebild för de som är yngre och man måste vara snygg för det är också vårt sista år i skolan... Måste iaf stänga av datorn och tänka vad jag ska ha på mig. men hur ska jag klara mig utan min musik ???? Aja jag får väl gå ner och hämta min mp3 och lyssna tills jag sover.Hoppas emily mår bättre och kommer till skolan:P om hon kommer så är det cp bilder som gäller. krya på dig älsk

sov gött och drömm om mig <3

Xoxo M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0