Asian Roxy

tja det är mirna här. synda att jag har inte skrivit något idag men jag har varit ilte bussey, you know..
jag sov bara 4 eller 5 timmar idag och jag är hur pigg som hälst och om jag sover mer än 8 timmar så är jag seg hela dagen men det e sjukt att jag blir piggare av att sova mindre :/ 

Idag har jag varit hemma och chillat med min bror och hans kompis vi tittade på hangover alltid lika roligt att se den... Men när min syrra vaknade upp typ runt 6 så bestämde vi att vi skulle  ute och äta på Asian Roxy som är en ny resturang här i södertälje.. Så självklart skulle jag fixa mig och som alltid har jag lika roligt och stressar upp mig själv i onöda hela tiden.. Men aja när jag skulle fixa mitt hår så skulle jag in till toan för att hämta hårspännen och dörren var öppen och så öpnade min syster rum dörren och jag tittade direkt på henne så jag gick in i toa dörren, kunde inte sluta garva åt mig själv. f***n vad det gjorde ont, sånt händer bara mig...
Jaa så åt vi oss mäta tills vi inte kunde äta mera. Blev så äcklad när jag gick ut på vägen ut så är det en bufe och vad äclakd man blir att se mat när man är så mätt. Sen gick vi ner till firen och fikade och hade det roligt nu är jag äntligen hemma, yay. Om ni vill veta med vem jag gick ut och åt med så var det med min bror, syster och hennes nya pojkvän. 
Han är jätte snäll och skjusar mig runt på kvällarna dit jag måste gå, tyvär så kan inte min syster skjusa mig för hennes körkort är indraget :/  

imon är det skola igen ;( vill ha helg varja dag, ska försöka ta bilder på lektionerna på mig och emily där vi är helt ointresserade av vår lektion...  
jag läste på ett inlägg där emily skrev att hon älskade mig så j*vla mycket.. Jag älskar dig också, det är odeskrivligt att säga hur mycket jag älskar dig biiatch <3

puss puss/mirna


det kommer komma en bild på dagens outfit. lite senare.

puss puss Mirna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0