Blondiner

Tja jag har inte bloggat på fler dagar... Har varit sjuk trött men ändå inte sovit ute något, ska försöka göra det nu i helg :) . Det är snart helg fyfan vad skönt. Igår kom mina föräldar hem, och jag fick massa med presenter <33 de kan resa mer oftare om jag bara får presenter. 
 Vem hörde vad katrina (zmm.. någoting) sa idag på the voice.. fyfan vad skön.. hon snackade om kisse paow och dessie och hon dissade de HÅRT....
Men jag kommer inte ihåg exakt vad hon sa(jag är ganska glömmsk eller så orkar jag inte komma ihåg:). Om ni vill se det så kan ni gå in i Kisse.blogg.se tror jag att det var och hon har lagt upp den dära.
Men iaf jag tycker att det är underhållande att läsa om deras liv och hur MYCKET de skryter om det, helt sjukt va ?
Jag undrar hur bara blondiner lyckas med att bli kännda med sina blogg..
1. Är det för de visar sina brösta och putar sina läppar och är täckta med fundation.
2.För de bor inne i stan och festar ihjäl sig och dricker.
3.Eller är det bara för att de är blondiner ?
Typ det fins ingen Röd/Brun/Svart håriga personer som har lyckats med sina blogga för utom keenza..
Aja jag önskar alla er med eran blogg och jag Önskar mig och Emily också oss väl med våran blogg.... Hoppas att vi får mer än tio besökare XD skulle ha varit jätte trevligt..
ska sova nu :P årets skämt.. aja God natt

XOXO M och emily vad är det för fula bilder på mig :/ kan de var fular ?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0