asså min morsa äger!

HAHHAHAHA asså min mamma äger.
först så satt vi i köket och tittade på tv. Självklart ville jag att hon skulle titta på tv i vardags rummet så jag gick och öpnnade tven i vardagsrummet så att hon skulle flytta på sig till vardagsrummet.
Efter fem mi så går hon dit och så hör jag henne skricka NEEJ.
gissa vad hon gjorde??
hon skulle höja volumen men hon råkade byta kannal, asså hon höll i rätt sida men problemt var att det var att hon höll den upp och ner när hon bytte så bytta hon kannalen. Asså hur lyckas man XD
visade henne att hon höll den åt fel håll och så började vi skratta.

har det någonsin hänt så med din mamma ?
ehh nej tror inte det.... Min familj är speciell.

Föresten grattis brosan. han hade runt 150 besökare här om dan och han var tydligen den mäst kommnterand blogg i blogg.se :D
jag såg att du kommenterande i amirs blogg. Hahahahha, det du skrev var bara onödigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0