barnvakt idag

Fick inte sola för vi var under 18, aja det gör ingenting. Hade skitroligt med Eva och Linda fast jag var med de en kort stund. Var tvungen att åka hm snabbt för att sitta barnvakt.
Eva och linda var helt katastrof i stan, från ingenstans så skriker Eva ¨¨HÄR, är du trög eller!¨¨
asså shit vad jag dog av garv, aja idag var det en snabbis men på lördag så ska hela tjej gänget ner till stan. Ska fika, där Eva vill. Det är runt och blåt enligt eva och linda, deras förklaring av platsen!
HAHAHAH asså vi dog, det e allt jag kan säga.

Är det bara jag som hatar bussarna nu för tiden. de är alltid försenade och tar typ extra 10 min för att komma fram. Ibland kan det vara rätt skönt när de är tröga för då hinner man dag drömma eller tänka på något viktigt, men annars om man är stressad så vill man bara skrika på busschauffören, för han/hon är så jävla trög.

Imorgon så blir det överraskning i skolan :P

Kommentarer
Postat av: eva

mir jag sa inte vi går och fikar jag sa vi äter lunch för det ser ut som rymden sen sa jag vi drar till maxi;)

2009-12-16 @ 21:28:44
Postat av: emily li är bäääZT

vi ska INTE fika eva -.- it's not what we do. och maxi är ditt, mitt, linus och lottas hem :(

2009-12-16 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0