GOD JUL

japp, vad gör jag just nu?
jag plattar håret för 3de gången idag, fuck snöstorm asså!
Har gäster nere i vardagsrummet och jag typ skiter i de och fixar mig själv.
Har sminkat mig, tagit på mig as läckra kläder, och nu fixar jag håret.
Lyssnar på musik occh dansar loss när jag håller på att platta håret, vill ut och festa loss!
Ska senare på kvällen ut till min kära morbror, ska äta meza och dricka. ni får se bilder lite senare, nån dag då jag sitter framför datorn!
Ohh kan man vara snyggare än mig ?
Ehh i dont think so bitches!
Har typ gått runt i en timma med fundation på läpparna, Jag passar verkligen inte med mörkar läppar.
Älskar att ha fandation på läpparna och sen läppglans, ohh så snyggt det är på mig. Det blir typ ljus rosa, asså jag är ingen wanabe fjortis, det klär mig!
AJa shulluluulul!
Lots of love to YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0