i know that you want me!

Idag så slutade vi efter Lunch, gick hem till Emily och snackade lite, eller för min del så blev det ganska mycket.....
Snackade om något som hände mig för 2 veckor sen, och Emily var så nyficken och avdröt hela tiden.
Sen så försökte vi väcka jessica, vaknade efter en timma, så stack vi till ikea och köpte saker..
Asså jag var typ helt bort när vi höll på att åka dit, sov på bussen och typ slängde snö på Emily och Jessica och så sprang jag, kom på de när de fösökte mulla mig, HAHAHAHA beter luck next time :P
Jag köpte en skit snygg present till min äldsta syster hoppas han älskar den lika mycket som jag gör(hihi).
Har äntligen duscaht, ohh vad skönt det var, efter en kall dag.
aja lägger upp bilder lite senare.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0