jump then fall.


Jag tycker att Mirna liknar någon kändis här.....meeeen jag vet inte vem! :(


Hej det var länge sen :) hehe. Har inte så mycket att säga, kommer vara en total no lifer den här veckan, ska plugga så mycccckeeettt att jag nästan kommer vara en zombie vid veckans slut haha. Jag önskar att jag kunde följa med Mirna till London, fan vad kul vi skulle ha det!! Men nu måste jag vara hemma och plugga... jag har ingen aning om vad för betyg jag kommer få, det är rätt läskigt faktiskt.. men men, nu väntar min uppsats om alternativa energi resurser (SUCK), har hittills skrivit fyra sidor, jobbigt....

PUSS
- Emily.

Kommentarer
Postat av: tftyftgv

jag liknar en tjej som heter muuurna..... hahahhahha neej megan fox hahahhahahah ne skämta bara. jag vet inte vem... för jag liknar mig släv. kanske mina systrar, vem vet.

2010-01-01 @ 07:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0