London baby!

ni måste åka till LONDON!
så nu är jag hemma, äntligen fast det var jobbigt att lämna LONDAN ;(
Nu har jag sovit ut, man måste göra det.
Började shoppa 10 och slutade 10 på kvällen, vi hade så mycket att bära på så vi fick ta taxin hem varje dag.
ohh nu har jag shoppat loss, i am a true shopaholic man, it is scary...
Jag är allvarlig när jag säger att vi shoppade 12 timmar varje dag.
oh vill tillbaka, saknar värmen där. Det var VARMT, jag trodde att det skulle vara lika kallt som Sverige men nej jag svettades hela dan, på kvällen gick jag ut med en skjorta, en SKJORTA, tänk er!


mina nya skor som jag älskar. ute för att köpa mat innan jag ska lägga mig, kl 2 på natten :P

hmm har ni kommit på vad jag älskar? what is IT?!
hmm jag tror inte att ni kommer gissa rätt, like no way man!
Miss IT soooo much...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0