Remember the first day when you look at me and flirted with me. we had butterflies although we tried to hide it.

IADG FICK JAG INTE MIN SOVMORGON :/
vaknade 10.30 för att åka till skärholmen och jag sov runt 4... too litle sleep..
Japp var där tills de typ stängde, så är det om man åker med mig på en shopping tur.
Köpte fin skjorta och en kappa till mig ;P
idag så spenderade jag hela dan med min älskling Markus.
Han kom med mig hem, han stog i trappen och jag gömde mig och så skrämde jag honom, han dog av garv, höll på så i 10 min. Hans skratt gör min dag till en lyckad dag fast jag är deppig. Japp så har min dag varit, orkar inte lägga in några bilder, tyvärr.

Remember the first day when you look at me and flirted with me. we had butterflies although we tried to hide it.



miss it, want to go back in time and this time i am not all alone.
tittar på dig medan jag tar bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0