Well dont give a shit about your feelings.

Whats up'!
To be honest i dont give a shit, i really dont care!
idag var jag i skolan, allt gick bra tills på lunchen allt katastrof började, det blev mycket tjafs och sen fick jag veta att bussarna hade slutat åka. Fick DAMP!
tänkte inte gå typ 10 kilometer hem, fuck SL...
men fick skjuts till Ronna skolan av Gosias snälla pappa, fick gå upp för två jävla backar!
Hatar det och snön var uppe till knäna och det var kallt som fan.
Aja resten av dagen spenderade jag med min älskade store syster som gjorde mat till mig och så spenderade jag min dag med min Älskling Markus!
ohh han är så sött, hon tog på allt han inte fick, till sist började han skriva random saker på datorn...
aja så har min dag varit, orkar inte skriva mer, lyssnar på musik just nu.
Och tänker på imorgon, måste vakna tidigt för vi ska åka till maxi och köpa snaks, vi ska titta på två filmer. Och så ska jag kanske till sthlm med syrran, vi får se..

xoxo M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0