YES I BELIVE! LET US HOPE IT WILL BECOME TRUE!

idag så drömde jag om min morbrors fru och så väckte min mamma mig idag och sa att jag skulle städa lite innan de skulle komma hem till oss. Enligt mig så tror jag att min dröm varnade mig att jag skulle vakna tidigt idag för att träffa de. Berätta det till min Faster för en stund sen, hon är typ en spå kvinna, det roliga är att hon alltid säger rätt saker. Så jag tror på spå kvinnor.
Hon sa till mig att jag tänkte på något/någon väldigt mycket och att jag önskar att jag ska göra något/träffa någon snart. Och så kommer min önskan inträffa. Det var vad hon sa, Lets hope its true, becAUSE I WANT IT SO bad right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0