you walked with me, footprints in the sand. you helped me understand.


Gaaaammmaaaaaal

You know what I will dooooo? Så fort min laptops internet går igång igen ska jag göra ett enda STORT BIG MAMA inlägg om mig och Mirna, alltså bilder så det tar upp en hel sida, och allt sånt där. Liksom, snart är det ett nytt år right? Och därför måste vi visa bilder från vårt hääärliga 2009! Och åren innan också såklart. Fast ifs har 2009 inte vart bästa M-E året, vi blev sams i februari/mars och sen gled ifrån varandra i oktober/november, men we're back on track. Det har alltid varit Mirna och Emily, Emily och Mirna liksom. I ain't letting that go for nothing. Älskar henne den habibin bara inte när hon ska slå mig HELA TIDEN. Haha vänskap <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0