Är det ens en riktig mäniska?

tja jag är fortfarande uppe. Känner mig så seg just nu iaf.
jag känner mig helt trött för att jag inte har sovit så mycket *host* *host* ..
Jag fick insperation av eva att göra ett eget halsband och jag lyckades göra ett och min syster tyckte den var fin, så då betyder det att den är ganska fin. För om min syster säger den är ful och då menar hon att den är ful eller *visa vercsa* som min lärare alltid säger typ när han menar tvärt om.

Jag kom precis på att jag har inte ätit så mycket. Jag har bara ätit kladdkaka hos emily och sen glass som min pappa bjöd mig på.
Asså ärligt talat så måste jag börja äta lite mer, inte bara det. Måste oxå äta
mer av de nyttiga och mindre av de onyttiga. Hällre att jag äter mig mätt av de nytiga än att äta de onyttiga och äta lite (som jag gör nu).
Asså jag  har haft svårt med att äta ordentlig mat. Tex. Nu går jag inte skola så jag har knappt ätit ngt. Om ngn lagar mat åt mig så äter jag anars så ser du mig sällan äta.
Om jag skulle bo aldeles själv, då lovar jag att jag skulle säkert svälta ihjäl mig. Asså ingen förstå hur mycket jag hatar att laga mat. Eller för att anstränga mig för att gå till en resturag för att få i mig ngt. Jag skulle hälrre sitta hemma och titta på tv än att äta.
asså är det bara jag som är så???
Men jag lovar att jag ska skärpa mig. Vill ju inte ta ledig från skola i 2 veckor pg. av brist på ngt. SOm hände mig för två år sen, jag har typ Försökt med att äta allt som man ska äta så man inte ligger is ängen i 5 dagar för man orkar inte lyfta sig själv. Asså det är hemskt.
Alla som bantar och svälter ihjäl sig för att få en snyggare kropp eller vad eran anledning nu är, snälla gör inte det för ni kommer ångra er när ni kommer ligga i sängen och är helt maktlös. Träna ist. det är inte så svårt och man bör träna lite!

NI VILL INTE SE UT SÅ HÄR!


Ussch neej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0