är så glad..

Ni vet hur deppig jag har varit på sista tiden nu vet jag varför, det är jävla sverige som gör en deepig.
men jag sa till min mamma att jag vill ut på en weekend och min mamma ville oxå för hon hade oxå tröttnat på fi't sverige så vi två bestälde biljetter till ******.
OH jag har bästa föräldrar, jag får som jag vill.
vi ska shoppa ihjäl oss.
Sådan mor sådan dotter...
ska oxå passa på köpa jul klappar oxå.
Asså jag vet att jag har bästa Pappa och mamma just nu i hela världen.
Ska bo på en hotel mitt på en känd gata där det är bara shopping som gäller.
Min mamma har varit där innan så vi behöver inte leta efter betiker, hon vet redan vart alla ligger.
YYYYIPPPPPPPPPPPPPPPPPI är så glad......

bye bye sucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0