ÄR

äntligen hemma.
Är ganska sliten, fast jag har tagit lungt idag men ända mycket energi.
Är sliten från den här helegen. Måste ta mig samman och få skit mycket energi till imorgon till dansen.  Jag har bara 3 dansa lektioner kvar :/

Asså jag måste bara säga att jag älskar min syster o kusin. Jag tänkte åka till donken eller max och hämta mat till mig men de hade likadanna tankar som mig så de åkte till max så mötte jag upp de där.
Ohhh vad gott det var, mmm....
Nu sitter jag här i rummet med läsk i handen och lyssnar på la musica!!!

Kommentarer
Postat av: stora syster

vi älskar dig oxå...

men inte att du får maten serverad på silverfat varje dag hahaha

2009-12-01 @ 13:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0