sov som en ängel

tja nu är jag hemma eller jag har varit det hela dagen.
Skulle ju ut till stan men jag skulle ut hem ifrån så tittade jag på klockan och märkte att biblan stänger 3 så jag skippade det och chillade hemma med lite musik.
Passade på att sminka mig fint, fråga inte varför, var bara uttråkd...

Men nu e jag glad, markus ska sova Över. Vi två delar på allt, tex. igår på donken så lät jag honom äta från min mat och drika ur min falska och sugrör... Och så idag så delade han med sig av hans mellan mål till mig. Eller jag fick halva, iiii vad sött han är.
Aja jag gick och la mig bredivid honom men han sov inte direkt, efter en min när han såg att jag låg bredvid honom så vända han sig om och tittade mig rakt i ögonen och höll om mig och så somnade han..
jag kunde inte sova så jag satt och dagdrömmde, sen tittade jag på honom hur han sov som en ängel, till slut så pussade jag honom innan jag gick up men nu måste jag stick, en viss person har vaknat, ska åka på en bil rut/ åk tur....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0