Nya Pojkgrupper som jag har upptäckt :P

Mitt nya drog grupp just nu är V factory. Det är pojk grupp som är mellan 19-24 åringar.
De har gryma danssteg som jag blir inspererad av.
här visar jag två videos där de dansar grymt, fast de är en pojkgrupp.
En anna pojk grupp som jag var inne i hela sommaren var 2pm, det är korans pojkgrupp.
DE killarna var helt gryma på att dansa, en av de var en danslärare innan han gick med i gruppen. Men jag lyssnade bara på deras englska covers som e av killarna gjorde, han hade sjuk bra rös, lägger in en vidio på honom.
V Factory
en b-video med V factor
och här kommer de grymma dansstegen. V-factory



2Pm jag hatar han som sjunger men han sjöng den här låten bra
han som river hans kläder, det är han jag gillar mest av alla i gruppen. Hotty hotty. Förut så tyckte jag ärlig tallat inte om asiat/japansk/chinesikst utseende men när man ser JaeBum som han kallas för så blir man förälskad typ. jaeboum är han med vitt.
Här är hela gruppen.De fjantar sig lite mot slutet. jaeBum är han med vitt line och mörkblå short. innan kunde jag inte se skillnaden på alla asiater men nu kan jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0