god morgon

det är morgon för mig men eftermiddag för er.
Hade feber så jag stannade hemma och sov, min pappa har rest nu utomland igen:/ jag vill oxå!!
Jag ska ju åka snart utomland men jag skulle oxå vilja följa med min Babe som åkte idag.
Smsad lite runt runt 12 tiden asså mina och evas sms äger!!!!!
hahah asså jag var sjuk störd idag när jag smsade med henne.
har ätit Domenino, man får sugehhhh rush av de. BOKSTAVLIGEN!
min syster tvingade mig gå upp från sängen så att jag skulle äta Domenino som är frukost för mig...
Och sen s hon att jag skulle ta alvedon. Innan jag tog den så hade jag inte huvudvärk men när jag tog den så fick jag det :/ fett skummt asså.
Aja nu ska jag surfa lite runt och sen ska jag ringa morsan och fråga var fan är min MAT!
asså om jag inte får färdig lagad mat så kan jag sitta och svälta mig, HATAR ATT LAGA MAT! Fyfan!

Börjar få ont i ryggen igen, men nu är det ryggraden som gör ont...
om jag nu inte hade feber så skulle jag ut och gå eller jogga...
Det hjälper att läka ryggen.. Det funkar för mig, dock får jag inte morfin eller ngt som gör att smärtan forsvinner.

aja ska slut skriva nu för jag skriver bara massa saker som e ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0