I dont know what to say...

Nu är jag sjäälv hemma. Min mamma och syrra åkte till mina kusiner, skulle med men min kusin sover säkert nu för imorgon är en skoldag och hon måste sova tidigt.
Yay imorgon ska jag till skolan, det är skit tråkigt att vara hemma.
Idag runt fyra ringde jag min mamma och frågade var maten låg men hon hade inte gjort något så jag fick vänta tills hon skulle komma hem och laga mat åt mig. Tog 2 timmar men det gjorde ingetting, det viktiga är att jag inte ska sova med tom mage.

I sommras så lyssnade jag ju på 2pm, tänker lägga upp bilder på jaebum.
he have the Face....
he have the Body.....

he have the Booty....
http://babelpop.com/files/images/2pm_jaebum_20090515.jpg And the imortant thing is that he is Polite...



Medans alla andra tonårs tjejer drömmer om twillight så tänker jag på jaebum.
I dont know what to say.
I dont know what to do.
But i know i am in love with you....
(mina egna ord...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0