LÖÖÖVe IT

tja här sitter jag framför datorn och missbrukar den här låten asså LOVE IT.
aja jag borde faktisk sov nu men orkar inte ta 3 steg till min säng;P vill sitta här hela dan, eller tills skolan börjar ....

Nu känner jag mig sjuk äcklad!!!!!!! ohh vill hälst inte prata om det. det fins så SJUKA MÄNNISKOR i den här världen. Ska  göra allt som kan göras så att jag inte pratar med den här jävla äckliga sjuka idiot åhh jag kan sitta och skriva en hel sida om vad jag känner för den här personen. Men nu skall jag inte göra det!!!!
åhh har lärt mig min läxa, asså varför just mig? av alla på denna jord så är det just mig?
Har lärt mig min läxa nu och skall aldrig göra om det, folk har varnat mig hela mitt liv om detta men jag har lyssnat på de.. Tills förra veckan så orkade inte jag lyda på deras råd så jag tog fel väg, och allt e katastrof just nu i min hjärna, i mitt hjärta. Men man lär sig av sina egna misstag inte efter andras misstag.
Asså folk varanar mig alltid att inte göra saker och ting för de har lärt sig deras läxa men man kan inte lära ut ens läxa till någon annan om man inte har gott igenom det.

hahhah nii vill säkert veta vad mitt misstag var men det får ni ej veta, ni ska lära er eran egen misstag inte mina!


aja nu kommer låten som jag har missbrukat hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0