njdsb

Äntligen hemma igen, mina föräldrar satt frame och jag och markus satt där bak. Asså han e så gullig, he makes my day.
vi satt och tittade på varandra fick honom att skratta ett par gånger innan han somnade, höll pa att somna men jag var kiss nödig.
Om jag nu sov så skulle jag ha kissat på mig xD
varje gång jag höll på att sova så tänkte jag ``sova,kissa,byta om, duscha..ohh neej duscha, vatten?``
så jag höll mig från att sova. För att under hålla mig själv så lekte jag på markus jacka, asså luvan där det var fjädrar.
vi åkte först in på landet sen insåg min pappa att han inte viste vart han var på väg, och han orkade inte tänka för han ville bara sova.
så vi åkte runt i södertäljes ghetto ställen..
aja nu ska jag skriva en anna inlägg där det är lite mer intressantare. Det kommer handla om JB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0