one less lonely girl

varje gång jag tänker på oss.... så gråter jag...
varje gång jag titta tillbaka på tiden då det bara var du och jag så... Svider det i hjärtat.
varje gång jag hör ditt namn så.....tänker jag bara att jag vill ha allt tillbax som det var förr.
varje gång jag tänker på oss så......vill jag bara ha dig vid min sida (som i förr i tiden)..

Men nu är när jag tittar in i dina ögon så ....... ser jag bara tom blick, ingen glädje längre.
när jag ser dig så..... vill jag bara dela med mig min glädje med DIG(när du är deppig)
när jag går förbi dig så vill......jag bara krama om dig och säga att det är BARA VI TVÅ I HELA VÄRLDEN...
när jag ser dig gråta så..... vill jag bara hålla din hand och säga att allt kommer bli bra....
Men gusse what? det kommer aldrig bli som förr.

Nu har vi splitrats och det konstig är att det finns en person som har tagit min del av ditt hjärta, synd att din hjärta inte är tillräklig stor för oss båda...
Men nu är det halv tommt i mitt hjärtA och kan inte hitta någon som kan fylla den som du gjorde.
Ingen kommer någonsin ta din plats! Alla omkring mig är bara för tillfället.  De är typ som luft för mig som jag har roligt med och men kommer aldrig kunna lita på dom som jag littar på dig...

till dig...

How many I told you's
And start overs and shoulders
Have you cried on before
How many promises be honest girl
How many tears you let hit the floor
How many bags you'd packed
Just to take'em back, tell me that
How many either or's
But no more,
If you let me inside of your world
There'll be one less lonely girl
I saw so many pretty faces
Before I saw you, you
Now all I see is you
I'm coming for you
No no
Don't need these other pretty faces
Like I need you
And when your mine in the world
There's gonna be one less lonely girl

så känner jag just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0