smink

tja igår skrev jag ju ingetting för eva och linda var här ;)....
Jag var i skolan en liten stund och sen letade jag och linda efter eva. Sen äkte vi på busstrip hem till MIG<3
åt glass o chips, sen åkte jag till dansen och DOGGGGGGGGG..
aja nu får ni några bilder från igår på eva och linda.
aja det har hänt något med min dator så jagh kan ej vissa bilderna :/

imorgon ska jag till hovsjä skolan, ohh hatar de flesta där men jag klarar mig. Och jag e super glad att det e typ sista lektionen vi ska dit för jag kan gå hem... Behöver inte t
bussen som tar typ 40 min hem till mig. Det kommer bara ta 5 min hem till mig. Och jag e oxå glad för makus ska vara hos mig i två fucking dagar!!!!!!
och för att jag typ lyssnar på justin bibeir och har lyssnat på joe jonas det e därför jag e så GLAAAD just nu :D
aja puss på er.
har plattat håret idag. Det var länge sen jag plattade håret, det var typ förra veckan, så jag duschade typ aldrig XD
Imorgon blir det vanligt smink, idag så la jag bara mascara bara på övre delen av mina ögonfransar. Det känndes typ att jag var värsta elglans (?) Imorgon blir det vanlig smink för mig.

Idag så åkte jag till skolan med 12 bussen skulle egentligen ta 8 bussen men jag försov mig tre gånger idag ;D
hur fan lyckas man med det? joo om man heter mirna så lyckas man med allt som är typ omölig!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0