tänk efter innan du börjar dömma någon.

ohh tänk om någon sjöng så om just DIG!
en så här låt. Tänk om att någon skulle skriva en låt om just DIG.

Aja nu ska jag lägga upp en video men vill bara säga de som hatar Ellen bårde gå o sova.
Asså hon e bäst! älskar henne!
Om ni nu hatar henne för hennes sexualetet så e då så jävla rastik och om du hatar henne för hon är lebb. Så ber jag dig tänka över, hon är oxå människa och om hon nu vore starit skulle du gilla henne mer för det?
Tänk bara på hur dumt det låetr innan du börjar prata!
Asså nu säger jag det till er alla som läser detta. Döm aldrig någon för deras sexualte,religion,bakgrund,kultur eller färg. Asså det kan bli en väldigt lång lista men tänk efter innan du börjar prata dåligt om någon.

i alla fall så här känner jag just nu till joe jonas. och så börjar jag oxå bli små kär justin biber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0