är det fel på mig eller är ni oxå så ?

tja tja.
igår så orkade jag inte skriva något efter bröllopet. kom hem ganska tidigt, runt fyra.
Jag sov halv fem och vaknade åtta. asså fan ta skolan den har fått mig att vakna tidigt fast man har bara sovit tre timmar typ. Vi hade det roligt igår, såg hela tjocka släkten. Det var ett tag sen ;P

jag tog masser med bilder men jag dock tyvär inte lägga in de på datorn. det är något fel och jag måste få reda på vad för det är inte roligt längre!!!

Nu har jag stor städat hela huset :/ jag åt typ en fjädre del av min mat, ska äta resten snart när one tree hill börjar :P jag har tänkt ut allt ju.
Asså igår hände det något skit pinsammt men glöm att jag berättar något för er, jag vill inte ens bli på mind om det. igår träffade jag oxå min kusin som oxå är 94a asså han var två meter lång, jag kom typ upp till hans armhålla!!! asså skämtar du med mig :/ MEn iaf så dansade jag ihjäl mig igår och blev hur svettig som hälst, MÅSTE DUSCHA IDAG. Jag hatar allt med vatten att göra, t,ex, dricka vatten, duscha, gå på toa osv....
och så drack jag lite igår, asså jag ville inte gör det bakom min farsas rygg så jag frågade honom och han typ ahh drick vad du vill. Jag var så förvånad för min pappa hatar alkihol men ja drack typ två stora glas.
jag kom på igår när jag drack att jag blir skit piss nödig när jag dricker alkihol, asså är det fel på mig eller är ni oxå så ?


aja one tree hill börjar nu. Kommer vara hemma själv idag, tack gode gud, Jag orkar inte med min familj idag.





xoxoM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0