DÅLIGT enligt mig

ska bara skriva att blogg.se är så fittiga! de låter inte de som ska logga in efter klockslaget efter 12 fram till 4 . Aja idag planerade jag det precis två minuter före 00.00 så loggade jag in, vist e jag smart?
jag loggade in för jag viste att jag skulle skriva sen(NU).
men ändå man måset anpassa sig efter deras tider som suger så hårt.
Hahahahaaa jag svär att de kommer säkert stänga bloggen nu XD men man måste vara ärlig och måste få uttrycka sig.

Men så kan man oxå se från andra sidan. DE kanske har många elever sm har bloggar här så de måste stänga av så att vi elever sover. Men ändå det låter så dumt men vem vet varför man inte kan logga in då.
varför ändrar de inte det från 3-7 eller från 4-8 ?

Men nu när jag satt och skrev inlägget så tänkte jag att gå in och pröva, det funkade. yay nu behöver jag inte anpassa mig efter blogg.se . eller så var det fel igår, men det e bra att det funkar nu och jag får hoppas att det aldrig blir så med mig :P

puss puss ska sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0