dans som gäller =)

tja.
idag har det varit skit segt men ändå har jag skrattat ihjäl mig själv(som jag alltid gör).
var i skolan och sen åkte in till stan för skulle till biblan och fixa snabba cash men i talbok ist. Jag har ju dixlexi, har svårt attt läsa och allt det skit!!!
Så fixade det och sen gjorde jag ett par äranden i stan och nu är jag hemma.
ska bara hänga kläderna som är i tvätten och sen ska jag ta på mig danskläderna och sen åker jag inte till dansstudion.
Måste åka en kvart innan för ska prata med Receptionen och sen är det äntligen dans som gäller =)
Är så laddad men nu ska jag faktisk börja hänga tvätten.
jag tror inte jag kommer skriva något när jag kommer hem för jag ska hinna med att duscha träffa markus och titta på idol. Asså det är vår måndag grej som vi gör varje måndag och sen ska jag läsa ut en engelsk bok som jag kommer skriva om imon men jag orkar inte skriva så jag ska få snaka om det.

xoxoM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0