To end it like the start

hej.
 idag är jag hemma för det första gången, ska vara hemma idag.
Eller nej jag skämmta bara, jag ska ner till stan och sola och sen träffa ett par tjejer och sen vet inte jag.

Idag i skolan på morgonen var jag glad och pigg men för varje timme som  gick blev jag mer deppig och på bussen var det nog. Asså jag blir ju bara deppigar för varje minut som går, men nu tänker jag inte bry mig om dig längre.
Har försökt prata med dig. sms och allt det men nej nej du vänder din kind och går. Nu är det nog!!! Om du vill prata med mig får du prata men jag tänker inte slösa mera tid på dig nu räker det.

Men om du behöver hjälp eller något så hjäper jag dig men nu får du faktisk ta hand om allt. Jag är inte din hund som ska grunt och fråga varför du är ledsen och allt, fast du bara vänder kinden och går som om jag vore luft.
jag behöver inte dig, jag klarar mig helt själv. Jag gjorde ju det innan jag träffade dig.


Det är du som försötör allt, jag har försökt göra allt för att ha kontakten med dig. Men tänker jag inte slösa mer tid på det om du vill ha kontakt mellan oss så får du konatakta mig.
Men nu jävlar det,Tänker inte prata med dig eller messa. Vi får vi se hur länge vi inte pratar med varandra. Du kommer säkert förstå att du har mist en vänn om ett tag men det får du sköta helt själv. Orkar inte mer Med dig.

bye bye.

It's a 360 turn , Sittin' where we begin. Beginnin like here's the end.
We said let's not leave on bad terms, In between them bad words, could this be  right? Uh, huh
But are we gon' leave
When it's this good?
Damnit just cause
Seems this lovin's all for nothing
A happy endin makes it right
Cause it ends when you don't want to (don't want to)
And it makes perfect sense
To end it like the start
How do I explain
This nonsense to my heart?
A heart ain't a brain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0