skit tråkigt

tja jag kom hem för en timma eller två timmar sen.
Satt framför tven och tittade på ghostwisper asså den är jätte bra. Är det bara jag som har gråtit till den serien ?
Och så lagade jag mat till mig. Första gången jag lagar mat sen inann sommaren. Som tur så lyckades jag inte bränna något. Fixade korvar. Jag åt bara två och så var jag propp mät så den tredje slängde jag...
aja nu ska jag sova lite eller bara vila ögonen. ska lyssna på musik och vila ögonen.
Asså jag tycker on random musiker som  mitchel musso. justin biber, jonas brother typ alla disney stjärnor . men de är duktiga så det e därför jag lyssnar på de.

nu förstår jag varför de kallar oss dum, dumare,dumast. Men vi är inte så duma som alla tror. Vill vara vara roliga och då är vi litle tooo much crazy och vi bara skratttttttar hela tiden.
Men det eva sa idag efter skolan äger asså. Jag skrattar lika mycket som jag gjorde då, asså hon är så skön den tjejen. Oj amo det e ett hål. och resten får ni själva klura ut. hahahhaah du äger fottwin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0