;)

tja jag har inte gjort så mycket idag.
var i skolan, för första gången så tyckte jag att skolan skön att vara i, som i förr i tiden.
Det var sååå skönt att vara för mig själv idag och bara lyssna på musik och tänka på allt och alla.
Det var länge sen jag tänkt på sånna saker, och jag kom fram till att jag har sänkt mina betyg och så kom jag oxå på en annan sak men om jag delar med mig så kommer FLERA var sura på mig!!!
Och jag orkar verkligen inte med DRAMA just nu...
Som sagt det var skönt att jag bara lyssnade på musik och tänkte för mig själv...
Shiiit jag tror faktisk att idag har varit den tystaste dagen  av alla mina dagar i skolan...

Så stack jag till syrran och var barnvakt, råkade sova med markus när han skulle sova, hihhi...
Lyckas alltid sova med honom. Aja jag fick panik s jag tog på mig kläderna och sprang till bussen som jag missade:/ och när jag väl tog den så missade jag en annan buss:? sååå typiskt.
Aja jag fick panik för jag har prov imorgon och jag vet inte vad det handlar om, måste plugg....
om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag kommer plugga alls idag.

Aja idag har det varit en lyckad dag för mig ;P
Jag spenderade min dag med det två bästa sakerna i mitt liv. Markus och Musik...
Skulle aldrig kunna leva utan de två !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0