fittiga södertälje

idag så sorry för jag han inte skriva ngt.. vaknade av ett samtal som ledde till soln XD
såå jag åkte till solna centrum och tittade på kläder tror jag ska dit nästa vecka ska köpa en jacka som kostar 1.300 och sen ska jag köpa en basic tröja men så jävla het den går runt 100 spänn, assw snacka om billigt !!!!
aj sen gick jag till min syrras salong och massor hände där. träffade hennes pojkvänn som var asströt, han liknade en svensk byggare när han är trött XD aja jag ska inte vara elak han är jätte snäll. Han är den första pojkvännen jag har träffat och varit jätte snäll mot honom men alla andra var jag dryga mot :P
Aaa sen åkte jag hem till syrran men vi var utlåsta :/ så jag ringde min älskade pappa som plokade upp mig och så åkte vi in till en kiosk och åt glass. Älskar min pappa fast vi aldrig pratar bara om det är RIKTIGT viktigt och om jag behöver pengar....
jag ville åka mot kiosken istället an att åka hem och vara med mina kusiner som jag är typ läss på :/ jag är typ läss på ganska många just nuuu...
Känns som jag  skulle behöva flytta från fitt södertälje och börja om på allt. skulle kännas 1000 gånger skönare..
ska leta efter bra och snygga lägenheter i sthlm och så säger jag till mina föräldrar för de är oxå läss på fittiga södertäje...
Destu längre från familj du kommer destu mer älskar du de...(behöver inte leva med deras bullshit då !!!)

aja ska vila ut mig är ganska trött. ska ju till kyrkan, hmm undrar varför jag går dit????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0