FS fs. Paow

Godmorgon. jag hinner inte blogga så mycket idag, ska shopa lite.ska åka till en butik som heter igor sport och sen drar vi till lijeholm gallerian.
Asså jag är sjuk stressad.
Det är en soptipp i mitt rum jag typ hitter mina kläder som jag ska använda på golvet och nu försöker jag hitta rena strumpor men alla är smutsiga :/ Men aja nu ska det bli lite skvaller.

Ni vet falsksanning blogg (FS) hon skriver skit om alla andra bloggare.
Paow fick nog så hon polisanmälde henne ett par gånger men igå´r fick hon någ så hon stängde henne blogg XD men ändå inte så roligt, typ  vart ska man hitta all gossip nu då ....
men ajja ska dra nu men ena strumpan på.

shhuhuhlullulu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0