gatuunge

idag har jag varit iskolan. hade idrott i första lektionen och sen hade vi två timmars lektion så vi tjejer passade på att åka in till stan och åt på donken =)
Jag kommer inte ihåg så mycket från skolan idag.....
efter skolan så var jag o eva kvar i skolan och så gick vi lite runt i geneta. Vi tröttnade så vi gick till linda och skulle väcka henne från henne att sova som hon alltid gör efter skolan, hon var tråkig så vi gick vidare.
gick litem runt i ronna sen gick vi in till edvar köpte skit god chips och billig och så köpte vi skit äckliga nötter.
Vi hade inget att göra i ronna så vi gick vidare till lina hage och så gick vi hem till gosia.
hahahah vi gick till svergies 90210 XD skit snyggt men jag har sett snyggare om jag ska vara ärlig...
vi gick ganska mycket i lina så till slut hamnade vi i gosias vardags rumm och tittade på tv.
sen åkte vi hem för eva orkade inte gå längre...


Komm hem runt sex, hade inget att göra så jag och min kusin gick runt i hovsjö... Snakade skit om alla tjejer i hovsjö typ och så hmnade vi vid fotbolls planen och sen hamnade vi på första gårgen men sen frös vi arslet av oss så vi gick hem runt åtta. Nåt sånt.


Imon kommer tjejerna hem till mig, ska äta snckas och titta på film men vilken det vet inte jag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0