hos syrran

tja. jag hade ju prov idag och jag tror et gick bra och med det tror jag att jag klarar mig(g)
:P
efter skolan åkte jag hem till syrran skule åka runt med bilen men det gick inte att öppna dörren, bateriet dog så vi sprang ner för en bake och köpte baterier.
Och sen så ville min syster att vi skulle gå snabbt men jag kan inte får såååå jävla ont i smabenet så jag sprang upp för bak jäveln med en ton vagn :P
asså jag putade på en vagn och sprang upp för en baka, och så kom den jobbig baken till parkeringen men jag gick vanligt:P
Men det gick inte öppna bilen så det var fel på atumatiska nyckel så vi försökte med vanliga nyckeln men vad hände då då börjar det pipa...
Såå gick det förbi en svensk familj och stirade på oss som om vi snodde  bilen..
Men aja så gav vi upp. Och jag fick puta upp vagnen upp för en till bake men den här gången joggade jag lätt.
Jg var hos henne till kl 19.45 exakt XD
Vi tittade på film och myste lite och sen myste jag lite med hennes son som låsas hosta för att få min uppmärksamhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0