huvudvärk är EJ roligt!!!!

tja jag är helt slut efter mina huvudvärk hela dan :/
ej skönt kan jag säga er.
denna helgen har jag spänderat i min syrras salong för vi bygger ett rum i hennes salong som hon kommer använda.
Jag är helt slut har torkat och dammat av hela jävla salong, icke roligt när man har huvudvärk. Det är inte ens roligt i vilket fall..
men aja jag ska gå och sova på sofan poch kanske messa till ett par vänner som jag inte har snakat på ett tag, saknar de. eller DET XD
hahahaha asså jag är störd men nu orkar jag inte med daton, ska till donken om jag orkar gå till solna centrum, kanske käk LITE INNAN VI ÅKER HEM..
men shlululullu hörs imorgon.. Eller kanske inte, jag ska ju åka in till sthlm för att köpa vinter jacka och en tröja som jag vill ha nu men nu räker det jag ska gå sova tills vi åker här ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0