Jag kan säga er att jag är en riktig shopaholic

tja nu är jag ämtligen hemma...
oh tack gode gud.
asså första gången jag köper något från cubus. Och lyckades spendera bara 1.500 där. Är man shopacholic så är man shopacolic.
asså min mamma är ju värren än mig när det kommer till att shopa började vid elva och slutade vid sju :/ fick ta lunch paus för min mamma måste äta annars kommer hon svima och vara värsta käringen mot mig.
Men men jag åt lite kebab och sen så åkte jag till solna en en gång och åt där tre slizar pizza.
Yay är glad köpte en anna vinter jacka men mycket snyggare;P i am in love asså♥...

Men jag tror att jag blev mycket gladare när jag köpte cafe cooler. Blir alltid lika glad.. Det är ett måste när jag är närheten av 7-eleven lixsom.

Har lite tränings värk av allt bärande, asså ni kommer se ett par grejer som jag har köpt. Men det är om jg hittar minneskort läsaren som är någonstans i min brors rum... Om man går in så hittar man aldrig ut, jag varnar er gå ej in XD

ska avslöja ett av mina dagens köpa, DER är en choock rosa klocka som ni kommer dö för när ni ser den.. Eller jag köpte inte den tog den bara från min pappas affär.

Om ni vill ha en RIKTIG RIKTIG snygg klocka så säger jag till er, åk till st:erics gatan, Affären heter watch och där finns det riktiga heta klockor säger jag er!!!! Jag fick ångest och kunde inte välja vilken klocka jag skulle välja men den här föll jag vid första ögonkastet <3

Ska sluta gör er alla avundsjuka nu. ska sluta skriva nu.

 

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0