jag sova till justin bibers ljuva röst

kom hem och tittade på mammas pojkar.. Asså bobbys mamma är så jobbig, de flesta syrianska/arbiska mammor är som henne. Nu vet ni alla svenska hur jobbigt det är med våra mammor, ni som klagar att era mammor inte bryr sig spe. mycket men om ni vill byta så kan jag och ddu göra det XD
Aja strippan kommer åka ut  och hon är lebb och har barn....
Sen så tittad jag på inlås, tänk om det var jag som var inlåst skulle aldrig klara mig...Jag tänkte på det under hela pogramet och jag skulle dö av att vara uttråad och vara i min cell då om jag nu var inlås.
Skulle aldrig palla men tack och låv så är jag inte det :D
Aja nuu ska jag sova till justin bibers ljuva röst
jag sov på väg hem höll på att gå och lägga mig innan åtta, är det fel på mig :/
aja ska sova ut idag, för någon satt uppe och pratade i sin mobil hela jävla kvällen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0