joe jonas

Asså en av mina favoriter har lungnat ner sig.. Han har typ slutat vara joe, den galna killen som jag älskar.
Han verkar nere, han är typ inte lika glad som han var föut eller lika crazy.
Jag svär det är den här perioden alla blir deepiga till och med de galnaste personerna på denna jord. Tex. som mig och joe jonas ;P
Men asså han måste bli som förr, annars suger det :/
men asså man blir ju mer ´MOGNARE´ eller vad man kallar det nu, under den här perioden och sen när sommar äntligen kommer är man som sig själv och är en galen BIAATCH...
Men asså nu så sitter man bara hemma och lyssnar på musik och tänker, man tänker hela dagen på allt och inget typ..
Men nu ska jag sluta ge exemplarer fråm min pers sektiv(?) och ska lägga upp en bild på honom som togs igår på joe jonas där han är lungn och går runt för att börja shopa.
Joe Jonas Shopping With Guy, Girl FriendsJonas Brothers Dominican Republic Arrival (Förigår)Joe Jonas Shopping With Guy, Girl Friends
Asså han är inte den heta jonas broden. Men han blir ju bara hetar och hetar för varje dag snart är han nummder one jonas broden XDJonas Brothers ROCK SANTO DOMINGOJonas Brothers ROCK SANTO DOMINGO
och nu blir den sista bilden på honom, när han är uppe på scen och arbetar typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0