mitt nya ord XD

hej nu har jag inte så mycket kvar.
Orkar inte ta på mig klänningen nu. Jag tycker inte att mitt smink blev bra, får vänta tills min syster kommer så får hon hjälpa mig lite ;)
Och mitt hår blev skit bra, men det tog säkert minst 1½ timma att fixa den. ibland så satt jag och surfade och då blömmde jag att jag höll på att locka mitt hår så det började lukta bränt hår men jag tror inte att jag lyckades bränna det idag :/  Och så fastnade mitt hår i locktånget, vad jag blev rädd trodde att jag skulle få kilppa bort det för det gick inte att få loss det men sen lyckades jag, om jag mitt hår skulle vara kvar i fem sec. till så skulle jag klippa mitt hår. Jag fick panik !!!
Vad ska jag göra nu ???
jag vet faktisk inte.
jag tror att jag ska ``lotia`` in mig. Ja jag vet att det är inget riktigt ord men jag hittade precis på det XD
det betyder ska lägga lotion på mig ;P
aja

xoxoM

Kommentarer
Postat av: fottwin

mirna jag älskar dig du är bäst

2009-10-03 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0