mm Glass

Äntligen hemm nu.
Min pappa kom in i rummet och frågade om jag ville ha glass och självklart tackade jag ja. Så vi två gick till kiosken som ligger 5 min här ifrån. Vi köpte glass och åt den ute i den hära kalla vädret, men det var värt det.
Vi brukade göra det minst 5 gånger varje vecka i sommras, men nu spelar det ingen roll för vi fortsätter med det men 1 ggn per vecka.
Asså jag kan se varför jag älskar glass mer än godis. Min bror äter glass 24/7 min pappa äter glass 24/7 det e därifrån jag har ärvt min glassberoande...
Det konstiga med min bror är att han äteg mer glass på vintern än sommaren. Han tycker det är mycket myssigare att äta glass på vintern under ett täcke och titta på film.
men aja nu har jag tjatat ut det med glass.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0