röd tomat som glänser XD


kom hem för 45 min sen.
var i skolan typ i tre timmar sen orkade jag inte mer så jag och jessica åkte ner till stan och åt på donken ;P
hhahaha tycker synd om alla er losers som åt soppa i skolan..
Aja hade det roligt idag och sen så spotade vi på affär fönster på stan, och sen så pratade vi med en död räv XD
hhhahahahahaaaa jessica du var så jävla ledsen att jag bara vill ligga på golvet och skratta tills jag grät men fick hålla det inombords mig för manen som jobbade där trodde att vi skulle snå ;D
Aja har kalas idag, ska jag gå? orkar jag?
nej jag ska inte gå, ska vara barnvakt åt min älskling....
Aja idag så fick vi några skratt, få men roliga...



ps. jag skrev inget igår ja jag vet. hahaha vill ni veta en rolig grej?
jag bryr mig inte om ni säger nej för jag tänker ändå berätta.
igår så solade jag i en halvtimma och nu är jag en räd tomat...
idag så någon att jag liknade en röd tomat som glänser XD

xoxoxM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0