så fittig av mig

tja jag har inte kunnat skriva ngt idag för emily väckte mig runt kvart över ett och sa att jag skulle ta bussen om en halvtimma så jag var lite stressad.
som tur så träffade jag min pappa innan jag gick ut så jag fick med mig lite pengar ;P
vi åkte till matchen och träffade eva också där.
jag åt frukost/lunch en hel jävla liter yoggi asså jag mår inte så bra.
Efter matchen åkte vi till donken för jag var sugen på cheesburgare fast jag mådde skit dåligt:/
och så messade eva att vi skulle hem till henne och titta på gossip girl men jag mådde dåligt och ville sova.
så jag tackade nej men emme tackar aldrig nej så hon åkte hem till henne efter vi var i donken.
på parkeringen så var jag så fittig mot emily hon ville typ krama mig eller vad hon än ville gör så jag tog bort min hand och skrek vad gör du och sen så putade jag henne. hon typ asg fast jag var så jävla fittig mot henne.
asså sist tio min med emily vara jag en riktig fitta.
men jag typ sov ute på köpangatan busshållsplats tills bussen kom jag höll på att missa den!!
och så sov jag hela vägen hem typ i tiom min. och så när jag gick så typ slocknade jag några gånger var helt borta. Jag höll på att ramla flera gånger.
Och jag han med min söndags serier :D
ja så har min dag varit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0